Filteren
Trefwoord
39 resultaten
paperbackNederlands242 blz.9789089657794
1e druk
Kunstmatige intelligentie (AI) zet het vak volledig op zijn kop. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die enorme gevolgen hebben voor marketeers en hun dagelijkse werkzaamheden. Meer
paperbackEngels288 blz.9781119691495
4e druk
18-6-2021
The book offers principles, theories, step-by-step instructions, and advice from esteemed experts to guide you through the fundamentals of advertising design and the creative process. Meer
gebondenEngels292 blz.9780470119860
1e druk
De marketing staat voor ernstige veranderingen, zoals het verlies van de massa-klant, het terugvallen van televisiereclame en de grotere rol van online-reclame. Meer
paperbackEngels272 blz.9781118801154
1e druk
30-11-2013
Eenvoudig gezegd, onder de huidige operationele omstandigheden zal de reclame-industrie het niet volhouden zonder maatregelen te nemen en dreigen rampzalige scenario's. Meer
paperbackEngels192 blz.9789063695316
11-1-2019
Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn and act. Some are more successful than others in influencing our behavior and choices. Meer
24,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands200 blz.9789089653345
3e druk
30-6-2017
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden. Meer
25,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels400 blz.9781119894872
6e druk
3-1-2023
In a post-pandemic, up or down economy, it’s harder than ever to meet highly complex and ever-changing customer expectations. The top-selling Marketing For Dummies covers basics like sales strategy, channel selection and development, pricing, and advertising. Meer
paperbackNederlands184 blz.9789464375787
1e druk
11-8-2022
Anneloes Zuiderveen laat zien dat je helemaal geen zichtbaarheidsprobleem hebt. Dat is één van de valkuilen waarover zij in dit boek vertelt, met praktische voorbeelden
van haar klanten én van haar eigen ondernemingen. Meer
paperbackNederlands72 blz.9789464758665
1e druk
28-3-2023
België is helaas voor de Nederlandse marketeers een compleet andere markt, met andere behoeften en ander consumentengedrag. Meer
gebondenNederlands136 blz.9789492528506
1e druk
Om ondernemers te ondersteunen ontwikkelde Paul Beens het unieke Impact Growth Model: een voor iedereen te volgen stappenplan om stap voor stap je marketing impact te vergroten. Meer
56% KORTING
paperbackNederlands248 blz.9789089658012
4e druk
26-6-2025
Kunstmatige intelligentie (AI) zet het vak volledig op zijn kop. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die enorme gevolgen hebben voor marketeers en hun dagelijkse werkzaamheden. Meer
32,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
e-bookNederlands154 blz.9789463140553
2e druk
9-2-2019
HoIn Instaproof geven Insta-experts @kirstenjassies en @joycenafzger antwoord op al jouw brandende Instagramvragen. Meer
e-bookNederlands200 blz.9789055948697
1e druk
3-11-2011
Dit boek helpt elke online marketeer om fors betere resultaten te realiseren. Of hij nu zelfstandig werkt of voor een multinational. Voor ruim twintig vormen van online marketing worden de belangrijkste tips en trucs beschreven. Meer
gebondenNederlands310 blz.9789401453783
1e druk
13-9-2017
Creative Belgium reikt jaarlijks awards uit voor de innovatiefste en opvallendste campagnes van onze reclamebureaus. Dit boek verzamelt deze campagnes. Meer
paperbackNederlands135 blz.9789462158337
1e druk
25-8-2023
andere uitgaves beschikbaar
Laat hardnekkige denkbeelden los en ga anders(om) denken bij het vinden, verbinden én loslaten van talent. 'Hoe dan?' is een uniek en praktisch werkboek voor iedereen die anders wil leren kijken, denken en doen. Meer
39,95
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands200 blz.9789082033724
1e druk
28-3-2014
andere uitgaves beschikbaar
Steven Van Belleghem laat zien wat u als marketeer in huis moet hebben om doortastend te reageren op constante verandering. Meer
49,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels224 blz.9780471147497
1e druk
12-6-1996
Only in America could a would–be monk convince a faded television star to pitch a rehabilitation device designed for Scandinavian skiers and create a nationwide sensation. Meer
ingenaaidEngels340 blz.9780470868508
1e druk
Dit fantastische boek toont aan waarom 'celebrity sells' en het is verplicht leesvoer voor iedereen die geïnteresseerd is in adverteren, media, communicatie en merken. Meer
paperbackEngels256 blz.9780500287330
2e druk
Entertaining and inspirational, Creative Advertising is a 'must have' for all designers, art directors, copywriters, and students of advertising – in fact, for anyone who makes a living from good ideas and for whom creativity is the key qualification. Meer
42,68
Dit product is uitverkocht
gebondenEngels1744 blz.9781405161787
1e druk
Met meer dan driehonderd bijdragen van honderden experts is 'Wiley International Encyclopedia of Marketing' een van de belangrijkste naslagwerken die er over marketing te krijgen zijn. Meer