Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
39 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands242 blz.9789089657794 1e druk
Kunstmatige intelligentie (AI) zet het vak volledig op zijn kop. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die enorme gevolgen hebben voor marketeers en hun dagelijkse werkzaamheden.  Meer
32,99
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackEngels288 blz.9781119691495 4e druk 18-6-2021
The book offers principles, theories, step-by-step instructions, and advice from esteemed experts to guide you through the fundamentals of advertising design and the creative process.  Meer
87,22
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels292 blz.9780470119860 1e druk
De marketing staat voor ernstige veranderingen, zoals het verlies van de massa-klant, het terugvallen van televisiereclame en de grotere rol van online-reclame.  Meer
33,-
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels272 blz.9781118801154 1e druk 30-11-2013
Eenvoudig gezegd, onder de huidige operationele omstandigheden zal de reclame-industrie het niet volhouden zonder maatregelen te nemen en dreigen rampzalige scenario's.  Meer
33,-
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels192 blz.9789063695316 11-1-2019
Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn and act. Some are more successful than others in influencing our behavior and choices.  Meer
24,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands200 blz.9789089653345 3e druk 30-6-2017
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1796
Evergreen 624 dagen in de top 100
In dit boek krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden.  Meer
25,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels400 blz.9781119894872 6e druk 3-1-2023
In a post-pandemic, up or down economy, it’s harder than ever to meet highly complex and ever-changing customer expectations. The top-selling Marketing For Dummies covers basics like sales strategy, channel selection and development, pricing, and advertising.  Meer
31,60
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands184 blz.9789464375787 1e druk 11-8-2022
Verkooppositie Positie #3728
Top 100 59 dagen in de top 100
Anneloes Zuiderveen laat zien dat je helemaal geen zichtbaarheidsprobleem hebt. Dat is één van de valkuilen waarover zij in dit boek vertelt, met praktische voorbeelden van haar klanten én van haar eigen ondernemingen.  Meer
21,95
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands72 blz.9789464758665 1e druk 28-3-2023
België is helaas voor de Nederlandse marketeers een compleet andere markt, met andere behoeften en ander consumentengedrag.    Meer
32,-
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen
gebondenNederlands136 blz.9789492528506 1e druk
Om ondernemers te ondersteunen ontwikkelde Paul Beens het unieke Impact Growth Model: een voor iedereen te volgen stappenplan om stap voor stap je marketing impact te vergroten.  Meer
22,50
9,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
56% KORTING
paperbackNederlands248 blz.9789089658012 4e druk 26-6-2025
Verkooppositie Positie #1167
Kunstmatige intelligentie (AI) zet het vak volledig op zijn kop. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die enorme gevolgen hebben voor marketeers en hun dagelijkse werkzaamheden.  Meer
32,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
e-bookNederlands154 blz.9789463140553 2e druk 9-2-2019
HoIn Instaproof geven Insta-experts @kirstenjassies en @joycenafzger antwoord op al jouw brandende Instagramvragen.  Meer
12,50
Direct te downloaden
e-bookNederlands200 blz.9789055948697 1e druk 3-11-2011
Dit boek helpt elke online marketeer om fors betere resultaten te realiseren. Of hij nu zelfstandig werkt of voor een multinational. Voor ruim twintig vormen van online marketing worden de belangrijkste tips en trucs beschreven.  Meer
14,99
Direct te downloaden
gebondenNederlands310 blz.9789401453783 1e druk 13-9-2017
Creative Belgium reikt jaarlijks awards uit voor de innovatiefste en opvallendste campagnes van onze reclamebureaus. Dit boek verzamelt deze campagnes.  Meer
29,99
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen
paperbackNederlands135 blz.9789462158337 1e druk 25-8-2023
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1752
Laat hardnekkige denkbeelden los en ga anders(om) denken bij het vinden, verbinden én loslaten van talent. 'Hoe dan?' is een uniek en praktisch werkboek voor iedereen die anders wil leren kijken, denken en doen.  Meer
39,95
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands200 blz.9789082033724 1e druk 28-3-2014
andere uitgaves beschikbaar
Steven Van Belleghem laat zien wat u als marketeer in huis moet hebben om doortastend te reageren op constante verandering.  Meer
49,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels224 blz.9780471147497 1e druk 12-6-1996
Only in America could a would–be monk convince a faded television star to pitch a rehabilitation device designed for Scandinavian skiers and create a nationwide sensation.  Meer
49,70
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
ingenaaidEngels340 blz.9780470868508 1e druk
Dit fantastische boek toont aan waarom 'celebrity sells' en het is verplicht leesvoer voor iedereen die geïnteresseerd is in adverteren, media, communicatie en merken.  Meer
34,39
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels256 blz.9780500287330 2e druk
Entertaining and inspirational, Creative Advertising is a 'must have' for all designers, art directors, copywriters, and students of advertising – in fact, for anyone who makes a living from good ideas and for whom creativity is the key qualification.  Meer
42,68
Dit product is uitverkocht
gebondenEngels1744 blz.9781405161787 1e druk
Met meer dan driehonderd bijdragen van honderden experts is 'Wiley International Encyclopedia of Marketing' een van de belangrijkste naslagwerken die er over marketing te krijgen zijn.  Meer
975,23
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale