Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Managementrubriek

Aanbevolen

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
25 resultaten
Alle producten

Trefwoord: Klantgerichte-cultuur

paperbackNederlands200 blz.9789090300610 2e druk 8-12-2016
andere uitgaves beschikbaar
Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Het boek neemt de lezer mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in zeven stappen.  Meer
14,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands100 blz.9789462760004 1e druk 1-5-2014
Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight.  Meer
28,95
20,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, maandag in huis
28% KORTING
60,99
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackNederlands256 blz.9789463372510 1e druk 13-3-2020
Merken maken woelige tijden door. Hun klanten lijken almaar veeleisender te worden, de concurrentie is moordend en disruptie waait door alle sectoren.  Meer
32,-
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands144 blz.9789089655431 1e druk 16-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1964
Top 100 99 dagen in de top 100
Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster.  Meer
24,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands140 blz.9789023249207 1e druk
Dit boek verbindt de zakelijkheid van service met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de 'soul of service' en een formule om service echt verdiepend te maken.  Meer
23,95
17,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, maandag in huis
26% KORTING
gebondenEngels336 blz.9780470196120 1e druk
'What's the Secret?' biedt u een blik achter de schermen van klantenservice strategieën van wereldklasse. U leert hoe bedrijven als Disney, Nordstrom en de Ritz-Carlton hun 50.  Meer
32,62
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenNederlands198 blz.9789089655745 1e druk 23-2-2021
Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?!  Meer
33,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands200 blz.9789462348745 1e druk 25-9-2025
andere uitgaves beschikbaar
Hoe bouw je een wereld waar implementatie koning is? Hoe bouw je een bedrijf rond de klant? Hoe leer je denken vanuit het standpunt van de andere – outside in?  Meer
32,-
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands176 blz.9789089653291 1e druk 2-2-2017
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #13
Evergreen 1973 dagen in de top 100
Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.  Meer
21,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands224 blz.9789047007081 1e druk 19-12-2019
Verkooppositie Positie #5360
Top 100 114 dagen in de top 100
Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten.  Meer
23,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands128 blz.9789083159928 1e druk 6-7-2021
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #966
Top 100 159 dagen in de top 100
De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt?  Meer
20,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands232 blz.9789013110159 1e druk 24-10-2012
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1282
'De Customer Delight Strategie' is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid.  Meer
49,95
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels156 blz.9783110641110 1e druk 12-10-2020
The Journey Mapping Playbook shows you how to understand your customers better, whatever the size or sector of your business.  Meer
44,34
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackEngels160 blz.9789024463435 1e druk 3-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
They're standing at your check-in desk, calling you on the phone, chatting with you online. Maybe they're seated in business class on your flight.  Meer
27,75
21,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, maandag in huis
21% KORTING
gebondenEngels320 blz.9781119697336 1e druk 10-3-2024
Verkooppositie Positie #5811
In INSPIRED, product thought leader Marty Cagan revealed the best practices and techniques used by the top product teams operating in the product model.  Meer
36,74
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels288 blz.9781119047605 1e druk 3-7-2015
'Chief Customer Officer 2.0' will give you a proven framework that has launched and advanced the customer experience transformation in businesses in every vertical around the world.  Meer
32,63
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands160 blz.9789024443932 1e druk 30-8-2021
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek richten de auteurs zich op de groep klanten die kritisch zijn, veeleisend en gewend aan topservice in de dienstverlening, retail, de zorg en de publieke dienstverlening.  Meer
29,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands168 blz.9789492107275 1e druk 26-11-2020
E-commerce – zoals we het nu kennen – werkt niet. In de afgelopen 25 jaar hebben we alleen de producten uit de winkel online gebracht, niet het personeel dat ons helpt.  Meer
20,95
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands70 blz.9789031351800 1e druk 25-6-2012
Gelukkig zijn veel dingen ten goede veranderd in de gezondheidszorg. Toch is er iets wat kennelijk maar moeilijk blijft: de manier waarop in een zorginstelling of een verpleegafdeling medewerkers worden uitgedaagd om samen met hun klant de goede dingen voor hem te doen.  Meer
26,95
Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale