Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									25 resultaten
								
								Trefwoord: Klantgerichte-cultuur
				paperbackNederlands200 blz.9789090300610
				2e druk
				8-12-2016
						
						andere uitgaves beschikbaar
Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Het boek neemt de lezer mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in zeven stappen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands100 blz.9789462760004
				1e druk
				1-5-2014
						
						Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight.					 Meer
							
			
								28% KORTING
			
				gebondenEngels9783319199375
				
				29-10-2015
						
						
				paperbackNederlands256 blz.9789463372510
				1e druk
				13-3-2020
						
						Merken maken woelige tijden door. Hun klanten lijken almaar veeleisender te worden, de concurrentie is moordend en disruptie waait door alle sectoren.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands144 blz.9789089655431
				1e druk
				16-7-2020
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands140 blz.9789023249207
				1e druk
				
						
						Dit boek verbindt de zakelijkheid van service met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de 'soul of service' en een formule om service echt verdiepend te maken.					 Meer
							
			
								26% KORTING
			
				gebondenEngels336 blz.9780470196120
				1e druk
				
						
						'What's the Secret?' biedt u een blik achter de schermen van klantenservice strategieën van wereldklasse. U leert hoe bedrijven als Disney, Nordstrom en de Ritz-Carlton hun 50.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands198 blz.9789089655745
				1e druk
				23-2-2021
						
						Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?!					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands200 blz.9789462348745
				1e druk
				25-9-2025
						
						andere uitgaves beschikbaar
Hoe bouw je een wereld waar implementatie koning is? Hoe bouw je een bedrijf rond de klant? Hoe leer je denken vanuit het standpunt van de andere – outside in?					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands176 blz.9789089653291
				1e druk
				2-2-2017
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands224 blz.9789047007081
				1e druk
				19-12-2019
										
			
						Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands128 blz.9789083159928
				1e druk
				6-7-2021
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt?					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands232 blz.9789013110159
				1e druk
				24-10-2012
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
'De Customer Delight Strategie' is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels156 blz.9783110641110
				1e druk
				12-10-2020
						
						The Journey Mapping Playbook shows you how to understand your customers better, whatever the size or sector of your business.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels160 blz.9789024463435
				1e druk
				3-10-2023
						
						andere uitgaves beschikbaar
They're standing at your check-in desk, calling you on the phone, chatting with you online. Maybe they're seated in business class on your flight.					 Meer
							
			
								21% KORTING
			
				gebondenEngels320 blz.9781119697336
				1e druk
				10-3-2024
										
			
						In INSPIRED, product thought leader Marty Cagan revealed the best practices and techniques used by the top product teams operating in the product model.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels288 blz.9781119047605
				1e druk
				3-7-2015
						
						'Chief Customer Officer 2.0' will give you a proven framework that has launched and advanced the customer experience transformation in businesses in every vertical around the world.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands160 blz.9789024443932
				1e druk
				30-8-2021
						
						andere uitgaves beschikbaar
In dit boek richten de auteurs zich op de groep klanten die kritisch zijn, veeleisend en gewend aan topservice in de dienstverlening, retail, de zorg en de publieke dienstverlening.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands168 blz.9789492107275
				1e druk
				26-11-2020
						
						E-commerce – zoals we het nu kennen – werkt niet. In de afgelopen 25 jaar hebben we alleen de producten uit de winkel online gebracht, niet het personeel dat ons helpt.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands70 blz.9789031351800
				1e druk
				25-6-2012
						
						Gelukkig zijn veel dingen ten goede veranderd in de gezondheidszorg. Toch is er iets wat kennelijk maar moeilijk blijft: de manier waarop in een zorginstelling of een verpleegafdeling medewerkers worden uitgedaagd om samen met hun klant de goede dingen voor hem te doen.					 Meer