Filteren
Trefwoord
45 resultaten
paperbackNederlands118 blz.9789024417346
1e druk
8-5-2012
Voor elke organisatie is het continu verbeteren van bedrijfsprocessen een must om te overleven. Er is een enorm aanbod van methoden voorhanden om hiermee aan de slag te gaan. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789024438006
3e druk
3-3-2021
Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities. Meer
28,50
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackEngels117 blz.9780984184347
1e druk
17-5-2013
Door het volgen van een intuïtieve, stap-voor-stap aanpak daalt de doorlooptijd van de werkzaamheden drastisch met als eindresultaat een bedrijf dat haar kantoor gebruikt als hefboom voor groei. Meer
21% KORTING
e-bookNederlands9789051798616
1e druk
23-2-2015
Deze uitgave heeft als doel eHealth en ICT-systemen in de zorg in verband te brengen met de belangrijke kwaliteitsdoelstellingen zoals doelmatigheid en transparantie. Meer
paperbackNederlands190 blz.9789059319493
1e druk
26-6-2015
'L² Zorg' is bedoeld voor elke leidinggevende en manager in de zorg die verantwoordelijkheid wil nemen voor een duurzame en effectieve toepassing van de principes van lean. Meer
paperbackNederlands314 blz.9789401800150
1e druk
18-12-2014
Lean IT richt zich op het maximaliseren van waarde voor de klant door het minimaliseren van verspilling, dat wil zeggen: werk dat geen waarde toevoegt. Meer
39% KORTING
paperbackNederlands167 blz.9789045358192
2e druk
30-3-2022
Concurrentiedruk zorgt ervoor dat iedereen veeleisende klanten tevreden wil stellen en daarbij minder tijd, energie, ruimte, materiaal en geld wil gebruiken. Meer
gebondenEngels346 blz.9781420088625
1e druk
1-3-2010
While Lean practices have been successfully implemented into the process industry with excellent results for over 20 years (including the author’s own award winning example at Exxon Chemical), that industry has been especially slow in adopting Lean. Meer
paperbackDuits256 blz.9783868815672
1e druk
Der Weg zum eigenen Unternehmen ist nie ohne Risiko. Und bis die Firma sich auf dem Markt etabliert hat, dauert es. Wer doch scheitert, verliert in der Regel viel Geld. Meer
57% KORTING
gebondenEngels288 blz.9781625271464
9-9-2014
This book focuses on the "how"-how to test, how to validate, and how to commercialize ideas with the lean, design, and agile techniques successful start-ups use. Meer
paperbackEngels436 blz.9781098168186
2e druk
30-4-2024
Whether you're a startup founder trying to disrupt an industry or an entrepreneur trying to provoke change from within, your biggest challenge is creating a product people actually want. Meer
paperbackEngels384 blz.9781856175203
1e druk
'Implementing Six Sigma and Lean' leert u de basis met eenvoudige trucjes en geavanceerde technieken die u in uiteenlopende organisaties kunt gebruiken. Meer
gebondenEngels207 blz.9781449305178
2e druk
In dit inspirerende boek laat Ash Maurya u kennis maken met de strategie voor uw groeiende onderneming die nodig is bij het bereiken van "product/market fit". Meer
61% KORTING
paperbackNederlands312 blz.9780991493258
2e druk
20-6-2015
In 'Lean Leiders Ontwikkelen op alle Niveaus' bouwt Jeff Liker voort op de theorie in zijn voorgaande boek. Hij beantwoordt de vraag: "Hoe kan ik Lean Leiderschap ontwikkelen? Meer
paperbackEngels352 blz.9780956830708
1-10-2011
This book integrates the three most powerful emerging concepts in service operations over the last decade: Lean Thinking, Design Thinking, and Systems Thinking. Meer
gebondenEngels448 blz.9781260468519
2e druk
6-1-2021
With The Toyota Way, you have an inspiration and a model of how to set a direction, continuously improve and learn at all levels, continually "flow" value to satisfy customers, improve your leadership, and get quality right the first time. Meer
paperbackEngels136 blz.9781563271236
1e druk
1-3-1996
Hiroyuki Hirano's five pillars of the visual workplace: sort, set in order, shine, standardize and sustain are the most fundamental and often overlooked aspects in continuous improvement initiatives. Meer
gebondenEngels330 blz.9781563273070
1e druk
27-5-2005
Winner of a Shingo Prize for Excellence in Manufacturing Research Training Within Industry, by Donald Dinero, explores a crucial piece of a Lean initiative that has been overlooked throughout U. Meer
paperbackEngels224 blz.9781563273421
1e druk
30-7-2006
This Shingo Prize-winning resource explains how to implement, identify, and manage the critical relationships, and design characteristics, production systems, and personnel to satisfy customers and beat competitors. Meer
paperbackEngels138 blz.9781934109205
1e druk
1-7-2010
Managing to Learn by Toyota veteran John Shook, reveals the thinking underlying the vital A3 management process at the heart of lean management and lean leadership. Meer