Filteren
Trefwoord
5 resultaten
gebondenNederlands472 blz.9789082900804
2e druk
10-9-2018
Dit boek beschrijft in detail de drie krachtigste concepten voor dienstverlening in de 21e eeuw: Lean-denken, ontwerpdenken en systeemdenken, en vertelt precies hoe ze kunnen worden toegepast. Meer
paperbackNederlands332 blz.9789462763371
1e druk
11-2-2020
Door theorie en praktijk te integreren, creëert het boek een functieoverschrijdende mentaliteit voor studenten en professionals. Meer
paperbackEngels410 blz.9781492076636
2e druk
9-3-2021
This updated book shows your team how to use alignment diagrams to turn valuable customer observations into actionable insight. Meer
e-bookNederlands204 blz.9789462747531
1e druk
29-9-2017
In dit boek wordt de communicatie via beeldtaal en andere beelden besproken. De lezer krijgt een introductie over de kracht van beelden naast of in plaats van tekst. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789401476256
1e druk
23-6-2021
Lange tijd zochten we het antwoord op stress- en angstklachten in onze hersenen. Recent onderzoek toont dat we verder moeten kijken dan dat. Meer