Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									7 resultaten
								
								Trefwoord: Merkessentie
				paperbackNederlands208 blz.9789492196088
				1e druk
				16-9-2016
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands336 blz.9789493282094
				1e druk
				25-1-2023
										
			
						Dit boek bevat 11 basisrecepten gebaseerd op 150+ jaar gebundelde ervaringsleer van zes Marketing Queens die samen voor heel mooie merken en organisaties werken of hebben gewerkt.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands132 blz.9789024452262
				1e druk
				23-2-2023
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Het 'Communicatie Model compact' biedt je een complete en overzichtelijke aanpak waarin visie, strategie en uitvoering samenkomen.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands208 blz.9789058759283
				1e druk
				18-11-2018
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands98 blz.9789083547497
				1e druk
				30-9-2025
						
						Voor succesvolle communicatie die je bedrijfsdoelen ondersteunt, beginnen echte marketeers bij de basis.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands240 blz.9789020927023
				1e druk
				28-5-2025
						
						In een wereld waar middelmatigheid de norm is geworden, is opvallen essentieel. Fight The Average is een krachtig manifest tegen de norm.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands336 blz.9789052617374
				2e druk
				5-1-2010
						
						Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereld wordt, hoe meer de consument échte dingen wil - dingen die pakkend, persoonlijk en, bovenal, authentiek zijn.					 Meer