Filteren
Trefwoord
11 resultaten
ingenaaidEngels240 blz.9780750687119
1e druk
In dit boek zijn de ervaringen opgetekend van belangrijke bedrijven als IBM, First Direct, Taylor Woodrow en BT. Hun lessen zijn duidelijk: wees multi, niet multiple, kanalen als wapens, denk in combinaties, ontwerp vanaf de top, maar bedenk dat mensen het uitvoeren. Meer
e-bookEngels319 blz.9789491560620
1e druk
5-3-2014
'The excellent customer journey experience' beschrijft op een praktische manier hoe een multichannel aanpak op een optimale manier kan worden geïmplementeerd en gemanaged. Meer
paperbackNederlands228 blz.9789463011280
2e druk
8-4-2017
Gemeenten willen meer van-buiten-naar-binnen werken. Ze willen meer samenwerken met buurten en groepen belanghebbenden. En de dienstverlening van gemeenten kan ook beter: meer online, persoonlijker en dichtbij. Meer
paperbackNederlands206 blz.9789043037624
3e druk
29-4-2020
Sales- en accountmanagement is marktleider in zijn vakgebied. Op een toegankelijke en praktijkgerichte wijze geeft het boek een compleet overzicht van sales- en accountmanagement. Meer
paperbackEngels312 blz.9780470239599
1e druk
'Multichannel Marketing' gaat verder dan discussies over de strategie van klantgerichte marketing en biedt professionals de informatie die zij nodig hebben: praktische, beproefde methoden voor multichannel marketingprogramma's. Meer
paperbackNederlands392 blz.9789491908415
1e druk
30-3-2017
Schaamteloze schets van retail gisteren, vandaag en morgen
De retail zit middenin de grootste revolutie uit haar geschiedenis. Het tempo ligt ongekend hoog. Meer
paperbackEngels272 blz.9780787963880
2e druk
29-10-2002
You've read about Customer Loyalty in all kinds of magazines and newspapers. Now read the new and revised edition of the ground-breaking book that created all the buzz. Meer
gebondenEngels304 blz.9781118077559
1e druk
25-11-2011
Dit boek zal de kijk op de wereld van zaken doen veranderen, van verkoop en marketing, klantenservice en productontwikkeling tot leiderschap en cultuur. Meer
paperbackNederlands380 blz.9789001593513
2e druk
8-4-2020
E-commerce en E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Meer
paperbackEngels384 blz.9780470677438
2e druk
1-1-2010
Your friendly guide to profitable call center management. The call center industry is one of the world′s most rapidly growing and fastest changing. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789024472406
1e druk
25-8-2025
andere uitgaves beschikbaar
'AI-personalisatie strategie' laat zien hoe organisaties AI kunnen inzetten om klantbeleving te optimaliseren, met herkenning, erkenning en maatwerk als sleutelprincipes. Meer