Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands152 blz.9789401806282
1e druk
3-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide geeft uitleg over alle exameneisen voor het ITIL 4 Foundation examen en biedt tevens ondersteuning voor iedereen die eerdere ITIL-edities kent en op zoek is naar een brug naar deze nieuwe editie. Meer
e-bookNederlands140 blz.9789492221469
1e druk
2-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening en optimale inrichting van de serviceorganisatie. Meer
gebondenNederlands121 blz.9789089650191
1e druk
3-4-2009
andere uitgaves beschikbaar
In dit aanstekelijke verhaal vertelt Burgers wat klanten echt willen: goed geholpen worden. Dit zorgt voor trouwe klanten, die ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten. Meer
21,50
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands9789491743719
Steeds meer organisaties zien in dat een goede communicatie met de klant bepalend is voor hun succes. Wanneer u binnen uw organisatie de telefoon aanneemt en gasten ontvangt, speelt u een grote rol in de communicatie met de klant. Meer
73% KORTING